سمت خدا

ارتباط با خدا

 

 

ذهن کودکان پاک است و بدون زنگار

ذهن کودکان پاک است و بدون زنگار وقتی نویسنده ای با قلم نوشته ای را به تحریر در می آورد و در اختیار  کودکان پاک و معصوم قرار می دهد تا  ان را مطالعه کنند و ذهن خود را زنده نگه دارند و هوشیار و بیدار شوند وای به روزی که نویسنده ای بی رحم نوشته ای مبتذل نویسد و ان کودکان را تحت تاثیر نوشته هایش قرار دهد مطمئنا انها  را به بیراهه وحشتناک زندگی می کشاند و نجات از ان بیراهه کاری طاقت فر سا و شاق است.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

وای به روزی قلم شعله گیرد

وای به روزی که قلم شعله گیرد تر و خشک را با هم می سوزاند به کسی هم رحمی نمی کند چونکه حرمتش را پاس نداشته ایم و بجا و به شایسته از این خلقت آفریدگاری استفاده نکرده ایم چرا  این نعمت اللهی  را زیر سوال می بریم و جرمتش را پاس نمی داریم چرررررررررررررا.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

جرات و ایمانمطلب ارسالی ازffathi35

جرات و ایمان قوی نشانه خواستن و توانستن است.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فلب بی ثبات نا امید

نا امید هرگز راضی نخواهد شد در کلبه قلبش امیدی را راهی دهد چون با او کنار نیاید و از او فاصله می گیرد تا که مبادا  نتوانداو را تحمل کند ولی امید وار با صبر و حوصله و متانت در قلب بی ثبات نا امید رخنه می کند ارام ارام نا امیدی را از او دور می سازدو قلبشرا صاف و شفاف و بدون هر گونه زنگاری می کند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی عشا

معنی عشا بر مبنای تک تک حروف تشکیل دهنده اش  ع  یعنی عبادت  ش  یعنی شبانگاهی است  ا  یعنی ادایش کنیم پس معنی عشا عبادت شبانگاهی است که باید ادایش کنیم  براستی که بعد از نماز مغرب باید نماز عشا را در شبانگاه ادا نماییم .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فرش زمین خدا

ایا شما بندگان خدا خوب و دقیق از بالا به فرش زمین خدا توجه کرده اید که چگونه خدای مهربان آن فرش مخملین را با طرحهای متنوع و زیبایی به همراه گل بوته های رنگارنگی که هر رنگشان به آدمی آرامش می دهند و در جای جای زمینش جایی را سبز وجای دیگری را آبی دریا و جای دیگری را کویری پر از موجهای زیبا و دیدنی خلق نموده تا که ما از زمین این نعمت با ارزش آفریدگاری بهره بریم و رزق و روزیمان را از دل خاکش تامین کنیم و در زندگی راحت بسر بریم و تنها شکر نعمت بی کران حق تعالی را بجای آوریم ای رحیم و ای کریم هرچه گوییو شکر کم گفته ایم ای رب العالمین من ای خدای مهربان شکر شکر شکر شکر شکربه این همه نعمات بی دریغت......


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

طفلی بی دفاع

سرنوشت طفلی بی دفاع را مادرش رقم می زند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

گوهری همچو عقل

خداوند گوهری همچو عقل را به ما عنایت فرمودند تا ثروتی همچوعلم را بدست آوریم و در زندگی از ان بهره گیریم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مادر

مادر باشد آن موجود پاک خلقت آفریدگاری

خلق کرد او را حق تعالی همچو  آن گوهری

مادر حامی و غمخوار مان  باشد در زندگی

شب و روز به عشق اولادش سر کند در زندگی

عشق پاکش باشد زیبا و ملکوتی و آسمانی

فرشته زمینی  است که خلق کرد آن حق تعالی

قدرش دانیم و دائما شاکر حق باشیم در زندگانی

لحظه ای ز یاد مادرمان غافل نشویم در زندگانی



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

-شاکر حق تعالییم از خلقتی همچو مادر

امروز قبل از اذان صبحگاهی سوار بر سفینه خیالم شده ام و به سوی حق تعالیم پر می کشم و به درگاهش می رسم و در درگاهش را به صدا در می آورم و می خواهم امروز فقط فقط به خاطر خلقتی همچو مادر شاکرش باشم چون تو عزیز دل من ای خدای مهربان اگر فرشته ای مهربان و رئوف و دلسوزو صبوری همچو مادر را خلق نمی کردی من مخلوق سر بر دامن چه کسی می گزاردم تا بر سرم دست محبت کشد و زیر گوشم زمزمه های مهر و محبت خواند پس به که پناه می بردم زمان تنهاییم تا غمخوار و یار و یاورم شود کجا همچو فرشته ای پیدا می کردم که همه عمرش را به پای من ریزد تا که حتی خاری کوچک به دستم نرود ای الله هرچه از محاسن مادر این خلقت با ارزشت گویم کم گفته ام باریتعالی همه را مدیون تو یکتای بی همتا می باشم که همچو انسان وارسته ای خلق نمودهای تا مارا در زندگی حامی باشد لحظه ای از یاد مان غافل نشود ای الله چگونه شکرگذار نعمتی مهم همچو مادر مهربان باشیم ای خدای مهربان ای رحیم و ای کریم شکر به خلقتت شکر به این همه بزرگواریت شکر به رافتت در حالی که شاکر حقم بودم  ناگهان دست محبتی بر سرم کشیده شده من را از رویاهایم جدا کرد چون سر سجاده عشق با اللهم درد ل می کردم اشک از چشمانم جاری بود و چشمم به مادرم افتاد که با نگرانی مرا به آرامش دعوت می کرد من در حالی که او را در آغوش می کشیدم به ان عزیزمهربانم گفتم روزت مبارک مادر مهربانم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی اسم مادر

  معنی اسم مادر بر مبنای تک تک حروف تشکیل دهند ه اش..... م..... یعنی  می دهند .... ا ..... او را امید و آرزویی ...  د ..... در دلش ..... ر .....روزی .....پس مادر یعنی می دهند او را امید و ارزویی در دلش روزی براستی که مادر بعد از تولد فرزندش امید و ارزوی بزرگی را به او می دهند و اورا امید وار در دنیا می کند .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مادر و عشق فرزندش

زن یعنی غمخوار یعنی عاشق یعنی بی قرار یعنی همدم یعنی دلسوز یعنی همیار یعنی تحمل سختیها و مرارتها و مشکلات زمانه یعنی همه هستی و عمر و زندگیش شود فرزندان و خانواده تا که انها سالم باشند و حتی اگر خود سلامتیش به خطر افتد تنها فرزندانش می تواند امید زندگی را در دل مادران بارور کنند و او را به زندگی امیدوار البته این مسئله شامل حال مادران فداکار با مسئولیت است نه مادران به ظاهر مادر در باطن دشمن چون بعضی از انها بجای اینکه به فرزندانشان عشق ورزند از انها بهره و سود جویی می کنند و در سرمای سخت و در گرمای شدید انها را وادار به گدایی می کنند تا که از درامدشان در زندگی لذت برند ایا به این مادران هم می شود گفت مادر پس روز مادر برازنده مادری است که دائما به عشق فرزندش روز را شب می کند و شب را روز خداوند کریم اجرشان که همان بهشت برین است را شامل حالشان سازد به امید حق.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

باشد آن فاطمه

مادر سید الشهدا باشد آن فاطمه

مادر شهید کربلا باشد آن فاطمه

همسر علی مرتضی باشد آن فاطمه

کوثر محمد مصطفی باشد آن فاطمه

عاشق حق تعالی باشد آن فاطمه

همدم علی مرتضی باشد آن فاطمه

صبر و بردباریش بی انتها باشد آن فاطمه

مطیع و فرمانبر خدای یکتا باشد آن فاطمه

 

 




ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مادر

مادر یعنی ایثار جان و دل و همه هستی اش

مادر یعنی صبوری و تحمل زیاد 

مادر یعنی التهاب داشتن بخاطر فرزندش

مادر یعنی دنیایی پر از ترس و واهمه بخاطر دلبندش

مادر یعنی ایثار بی دریغ عشق و محبت به فرزند عزیزش

مادر یعنی شکوه ایثار خلقت آفریدگاری


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

تمرکز

پرواز را پری می خواهد ولی عاشق الله به پر پرواز نیازی ندارد چونکه در سرزمین قلبش با تمرکز به سوی معشوقش الله پر می کشد و او را در کنار قلبش حس می کند و هرگز دلش نمی خواهد لحظه ای حس زیبایی همچو ان را ترک نماید


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

با گناه کردن

با گناه کردن راههای صراط مستفیم را کج نکنید......با گناه کردن هیزم جهنمتان را روز به روز بیشتر نکنید......با گناه کردن از رئوف بودن روز به روز فاصله نگیرید........با گناه کردن در بهشت را بروی خودتان نبندید.....با گناه کردن زمین خدا را آلوده نکنید.......با گناه کردن شر و شرارت را بیشتر و بیشتر نکنید......با گناه کردن سر نوشتان را شومتر نکنید........


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

حق یعنی

حق یعنی حقیقت قلب همه ما آدمها

حق یعنی حاکم مطلق کل جهان و انسانها

حق یعنی  معشوق من آن خدای پر بها

حق یعنی عشق من الله ان یکتای بی همتا

حق یعنی  آن خدایی که خلق کرد من بی نوا

حق یعنی همه هستی من عاشق خدا

حق یعنی خالق همه موجودات دنیای بی وفا

حق یعنی  همه عمر من بی نوا من مخلوق خدا


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

وسوسه های شیطان

در سحر وسوسه های شیطان شیرینتر می شود شیطان ملعون آنقدر سعی و تلاش می کند تا با وسوسه هایش بنده خدایی را گول زند و از راه بدر برد و او را در برهوتی از معصیت و گناه تنها می گذارد زمانی آن بنده خدا به خود می آید که شیطان رجیم او را از راه راست و درست خداپرستی به بیراهه معصیت و گناه کشانده ان بنده خدا تنها راه رهاییش ان است که با سلاح توبه دل شیطان را بدرد آورد و ان را مانند پتکی محکم بر دهان شیطان زند و به آن نابکار گوید گه دیگر حتی لحظه ای کوتاه گولت را نخواهم خورد تا که به بیراه روم و صاحب گناه و معصیتی شوم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی عرش

معنی عرش بر مبنای تک تک حروف تشکیل دهنده اش ( ع ) یعنی عظمت ( ر ) یعنی رب العامین ( ش ) یعنی شاکریم پس معنی عرش یعنی عظمت رب العالمین را شاکریم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زبان سرخ بانیشش مانند خنجری

زبان سرخ با نیشش مانند خنجری در قلبی نشیند و ان را خونین و زخمین کند و باعث شود جای زخمش تا ابد باقی بماند و هرگز آن خاطره تلخ را فراموش نکند ای خدای مهربان کمکمان کن تا این نیش های زهر آلود را با آرامش تحمل نماییم تا که خود با کلامان دلی را نیازاریم .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

نور افشانی و عطر افشانی

عاشق خدا همیشه کلبه قلبش را با عشق الله نور افشانی و عطر افشانی می کند تا که اگر معشوقش به سر زمین قلبش پای گذارد احساس شادی و خرسندی نماید او همیشه ان کلبه قلبش را به گناه و معصیتی آلوده نمی کند تا که همیشه پذیرای معشوقش باشد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

با شکوهتر از عشق الله

هیچ عشقی با شکوهتر از عشق الله وجود ندارد و نخواهد داشت.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معلم

       معلم شمع است و شاگرد به دورش مثال پروانه.....  

        معلم عالم است و شاگرد زکسب علمش عاشقانه .... 

        معلم الگوه درست است و شاگرد رهرو راهش....

         معلم ا سوه نستوه است و شاگرد پیرو راهش....  

          معلم کوه استوار است و شاگرد بسویش ز هر کوی....

           معلم راهنما است و شاگرد رهروش ز هر سوی....

            معلم هادی علم است و شاگرد هدایت شده زآن علم.....

             معلم یاور مهربان است و شاگرد یاری دهنده ز آن علم....دلنوشته ای از فرخ لقا فتحی.....روزتان مبارک معلمان بزرگوار

            

                  

 

         

 

 

 

     

                                         

                                                        


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سکان کشتی سرنوشت

 از مخلوقات خدا کسی می تواند سکان کشتی سرنوشتش را به بهشت برساند که با دیوی همچو غرور و تکبر دست و پنجه نرم کند تا خود را به دروازه بهشت نزدیک و نزدیکتر نمایدو حق تعالی لایقش بداند تا در آن مکان مقدس جای گیرد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

درویش کشول به پشت

 درویش کشکول به پشت فرشش زمین خداست و آسمان هم پوشش وقلبش بی ریاست و عشق الله در دلش دائما در حال جوانه زدن است و تا که کل سر زمین قلبش را شکوفه بارون می کند و انجا را پر از عطر دل انگیز عشق الله می سازد و درویش را بی تاب و بیقرار معشوقش می سازد ومجنون و آواره کوی و برزن می کند تا آنجایی که دائما ذکر الله بر زبانش و عشق الله بر قلبش او را به دنیایی میبرد که فقط و فقط حقش را ملاقات میکند وآرام و قرار میگیردو به آرامش خیال میرسد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

عاشق خدا

 عاشق خدا شب و روز نمی شناسد و ثانیه و دقیقه نمیشناسد و هر کجا و هر وقت به یاد معبودش افتد سر سجاده عشقش می نشیند با خدایش به راز و نیاز عاشقانه می پردازد تا که قلبش به الهش نزدیک و نزدیکتر شودَ.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

حسادت در برابر رقابت سازنده

 حسادت در برابر رقابت سازنده احساس حقارت می کند و چون می داند هیچکس حسودی را در عالم پر وردگاری دوست ندارد به امید روزی که دراین جهان حسودی نباشد تا بندگان صالح خدا از دست و زبانشان در امان بمانند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

شیطان به راحتی رخنه می کند

در قلبی که سیاه است شیطان به راحتی در آن رخنه می کند و چند صباحی مهمانش می شود سراسر فضای پاک قلبش را آلوده به گناه و معصیت می کند و باعث می شود صاحب دلش به بیراهه وحشتناکی که عبور  از آن پراز فراز و نشیب سخت و دشوار باشد،کشیده شود .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

ثانیه ثانیه اش را ذکر الله و شکر الله گوییم

اگر شب و روز های عمرمان را ثانیه ثانیه اش ذکر  الله و شکرالله  گوییم کم گفته ایم باریتعالی چون هر نفسی که فرو می بریم بایدذکر الله  و هر نفسی که بیرون می دهیم باید شکر الله گوییم اگر همه روزهای خدا این امر مهم را انجام دهیم باز هم قطره ای ازدریای الطاف خلقت آفریدگاری را شکر نگفته ایم ای حق تعالی! ببخش ما انسانهای خاطی را چون عظمت حقت آنقدر بزرگ و باشکوه است که فراتر از ذهنمان است  در آن نگنجد و ما هرگز نتوانیم آن جلال و  و عظمتت را درک کنیم ای الله !کمکمان کن تا که به نحو احسن شکر نعمات بی دریغت را بجای آوریم تا در آن جهان در روز حساب شرمنده حقت نباشیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

عشقی جز عشق الله

به نام خالق عشق که عشق را آفرید و من عاشق خدا را عاشق حقش کرد.چگونه عشق پاک و آسمانی ام را به تو الله ثابت کنم که بدانی حاضرم حتی اگر  قلبم را  تکه تکه کنند و تکه هایش را گوشه ای اندازند تا زمانی که طپش دارد به عشق تو یکتای بی همتا می تپد و آن تکه ها  شهادت می دهند تا زمانی که جان دارند که عشقی جز عشق الله در قلبم  وجود ندارد ای خدای مهربان بپذیر عشق من عاشق خدا را.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مانند آواره ای در کوی و برزن

مخلوق اگر از حقش فاصله گیرد تنها و بی کس می شود و مانند آواره ای در کوی و برزن در صحرای برهوتی که نه آب باشد و نه قوتی به هلاکت می رسد چون تنهاست و هیچ یار و  همدمی ندارد تا قطره ای آب به کامش ریزد و او را از مرگ و نیستی نجات دهد تنها خدا است که به فریاد همه می رسد .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

طناب داری هچو ربا

چرا ربا گیر با طناب داری همچو ربا خود را حلق آویز می کندتا از هستی ساقط شود و راه به جایی نداشته باشد. چرررررررررررررا


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

تو و من، من و تو ،ما و شما

دلم می خواهد من و تو سوار بر بالهای پرنده خوشبختی شویم ودرهر کوی و برزنی و در هر کاشانه و ویرانه ای برویم تا من و تو ، تو و من ،ما و شما یکی شویم و دست نیاز به سوی حق تعالی دراز کنیم و سر سجاده عشق با  یکتای بی همتا راز و نیاز کنیم و شکر حقش را بجای آوریم و تا سبکبال آسوده خیال شویم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

در سحر

         درسحربنده خدا ز عشق الله سیراب تر می شود

           درسحربنده خدا در اسارت عشق الله گرفتارترمی شود

              در سحر بنده خدا بیدار و  هوشیارتر می شود

                در سحربنده خدا راز ونیازش با خالقش بیشترمی شود

                  در سحر بنده خدا فضای صبحگاهش ملکوتی تر شود

                    در سحر بنده خدا سجده اش  طو لانی تر می شود



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

طعمه ای به نام معصیت و گناه

در سحر شیطان در قفس اسارتش طعمه ای به نام معصیت و گناه می گذارد و در گوش بندگان خدا می گوید که امروز اشکالی ندارد و فردا سحر به عشق للهت بیدار شو همین امروز و فرداها تکرار می شود آن بنده خدااغفال می شود و افسارش را در اختیار شیطان قرار می دهد زمانی بخود می آید که قسمت اعظم عمرش به پایان رسید ودر سیاهچال زندان شیطان ملعون که سراسرش پر از گناه و معصیت است گیر کرده ودیگر هرگز نمی تواند از ان اسارت بیرون آید چون ان شیطان رجیم روزنه ای برای فرارش باقی نگذاشته است وای به حال ان بنده خدا......


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

طواف

عاش حق تعالی لبیک گویان دور کعبه ان خاته خدا مانند پروانه های شاد و بی خیال خود را به دور شمع وجود معشوقشان ان خدای یکتای بی همتا می رسانند و  به دور کعبه طواف می کنند انقدر دورش می گردند می گردند تا که به ارامش رسند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فقدان بانوی عالم

امروز همه مشتاقان در فقدان آن بانوی عالم سیاهپوشند غم بزرگی در قلب عاشقان  سنگینی می کند خلاء آن بانویی که در عشق و فداکاری و مهر ومحبت در دلسوزی و صبوری و تحمل مشقات و سختیهای زمانه زبان زد بود ما مشتاقانش این غم جانکاه را چگونه تحمل کنیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

غم از دست دادن فاطه س

امشب در خانه علی ع همه عزادارن ای خدای رحیم و مهربان کمک کن تا  علی ع غم از دست دادن فاطمه س مادر عزیزانش و همدم با وفایش را تحمل کند وقتی جای جایی که همسرش قدم می نهاد را می نگریست جا خالی دخت رسول الله را بیشتر حس می کرد و غم بزرگی در کنج قلبش سنگینی می کرد با این مصیبت عظیم چه کند علی مرتضی......


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فقدان بانوی عالم گیتی

فقدان بانوی عالم گیتی فاطمه س عاشقان مشتاقش را بی تاب و توان می کند تا کوله بار سفر را بندند و  به سوی مدینه سر قبر رسول الله حاضر شوند تا که با ان اسوه صبر و بردباری به راز و نیاز پردازند و از خدای رحمان بخواهند تا ضحاکان زمانش را که دل بانوی عالم  را می ازردند مجازاتی سخت نماید واتش مهیب و سوزان جهنم را نصیبشان کند به راستی که حق ان بی رحمان است نار جهنم ای قاضی القضات به قضاوتت شکر....


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی پل صراط

معنی پل صراط بر مبنای تک تک حروف تشکیل دهنده اش پ یعنی پیموده ل یعنی لرزان ص یعنی صاحبش ر یعنی روزی ا یعنی ان را  ط یعنی طی کند پس معنی پل صراط پیموده لرزان صاحبش روزی ان را طی کند به راستی معنی پل صراط در اسمش نهفته ای خدای کریم کمکمان کن تا اسان در ان دنیا از پل صراط رد شویم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سخترین امتحانی است

عبور از پل صراط سخترین امتحانی است که مخلوقی باید در رروز حساب به خالقش پس دهد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

راخت و بدون بدون دغدغه

مخلوقی می تواند بدون دغدغه و بدون ترس و واهمه از پل صراط رد شود که در زمان حیاتش دلی را به درد نیاورده باشد و گناه و معصیتی مر تکب نشده باشد و دل خالق و مخلوقش را بدرد نیاورده باشدومسلما خداوند رحیم وکریم کمکش می کند تا راحت و بدون دغدغه از پل صراط رد شود و پاداشی همچو بهشت را نصیبش نماید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی شیما

معنی شیما بر مبنای تک تک حروف تشکیل دهنده اش ش یعنی شبیه ی یعنی یک م یعنی مادر ا  یعنی است پس معنی شیما شبیه یک مادر است براستی که نام خواهر رضایی حضرت محمد ص شیما بود او مانند مادری دلسوز و مهربان از ان حضرت زمانی که مادرش حلیمه به سر کار می رفت از محمد ص مراقبت می کرد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

دژ محکمی همچو مهر و محبت

اگر همه کینه ها و نفرتها صف آرایی کنند و بخواهند به سرزمین عاشق خدایی حمله کنند هرگز موفق نمی شوند از دژ محکمی مهر و محبت و عشق و وفا به الله رد شود و فضای پاک و مقدس آن را آلوده سازد لاجرم عقب نشین می کند و به جایی می رود که صاحب دلش آمادگی داشته باشد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فاطمه (س)

فاطمه س زینت دهنده راههای عالم خلقت بشریت است چون هر راهی که فاطمه س قدم می گذارد راست و مستقیم است و به بهشت خدا می رسد


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

جدا شده ز عالم

نام فاطمه (س) لایق و برازنده بانوی عالم است چون ان ماه تابان جدا شده ز عالم است به راستی فاطمه زهرا جدا از همه زنان عالم است چون با ان همه صفات نیک و پسندیده هیچ زنی در این جهان خاکی وجود ندارد تا همچو ان بانوی بزرگوار همه ان صفات نیک و پسندیده را دارا باشد پس الحق که جدا شده ز عالم است.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

توبه

توبه کلیدی است می تواند زنگدارترین قفل گناهی را باز کند و صاحب گناه را از شر گناهش خلاص نماید تااو بتواند با آن کلید طلایی قفل همه گناهانش را باز کند و با خدایش عهد و پیمان بنددکه دیگر گرد گناهی نگرددو شیطان وسوسه اش نکندتا که حق تعالی توبه اش را قبول نما.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سد بزرگ

سد بزرگ و محکمی همچو گناهی را فقط و فقط نیروی قوی و قدرتمند توبه می تواند از سر راه بردارد تا که دیگر جرات نکند سد راه کسی شود اورا گرفتار نماید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

حسادت در برابر رقابت سازنده

حسادت در برابر رقابت سازنده احساس حقارت می کند و چون می داند هیچکس حسودی را در عالم پر وردگاری دوست ندارد به امید روزی که دراین جهان حسودی نباشد تا بندگان صالح خدا از دست و زبانشان در امان بمانند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

دو یار جدا نشدنی

حال و آینده دو یار جدا نشدنی از همدیگرند که دائما در جوار هم قرار دارند مانند بعضی از بندگان مخلص خدا قدر دوستی را می دانند و با روی باز همیشه به استقبال رفیقشان میروند هر گز نسبت به هم گله مند نمی شوند و با همدیگر تبادل افکار می کنند و قدر همدیگر را در همه حال و همه جا می دانند وای به حال کسی که در زمان حال برای آینده اش برنامه ریزی دقیقی نکند نه حال درست حسابی دارد و نه آینده ای که پیش رو داردباید به حالشان گریست چون هر بلایی که سر خودشان می آورند خود مسئولند و ولا غیر.........  


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

به وبلاگ من خوش آمدیدهر که به سمت خدا رود هرگز الله اش او را تنها نمی گذارد چون انقدر رحیم و رئوف و کریم است که او را محافظ باشد وهرگز از بنده صالحش غافل نمی شود*****ای خدا شکر به کرمت شکر به حکمتت شکر به رب العالمینت ای خداهر چه گویم تو را شکر کم گفته ام باریتعالی ای ارام بخش دلها ای خدا .

 
 

لینک دوستان

پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی

فارس گرافیک

گرنگ لینک

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

 

مطالب قبلی

باغچه ایمانمان

حرکت و برکت

با توبه

بسم الله و شکر الله

حس و حال تحویل سال نو

پل ارتباط خدا

سربازان صاحب الزمان عع

ادرس وبلاگ هایم

در کوچه پس کوچه های بی قراریم

بازار زندگی

خانه تکانی

کلام الله

جهان اخرت**************

خدا آرامش روحی است در دل عاشق خدا

بدترین آفت تقوا و گناه

خلاء بزرگی

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

روز میلاد نور مبارکباد

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

با عادات خوب و پسندیده

 

نویسندگان

فرخ لقا .فتحی

 

لینک دوستان

زندگی من

السجده

پر واز انتظار

بانک پروژه و مقالات و پیانامه ها

کربلا قافله سی

غرور تو

کمپین عاشقان ظهور

وبلاگهای پرطرفدار

شعرناب

شاپرکهای عزیزک

کانون فرهنگی هنری شهید مطهری

ناب سرایان

گپ خودمانی با همدیگر در اینترنت

نوشته های من

ورود آقایان ممنوع

داستانهای عی ع

بهترینهای دنیای اینترنت

شعر و ترانه های ایرانی

همه چی

یا صاحب الزمان

مرجع طراحی سه بعدی

من اسمها را جور دیگری معنی می کنم

سروده هایم در دل سیاه شب

الهم العن الجنبت و اطاغوت و ابنیتها

دلنوشته های من عاشق خدا

مذهبی

تعجیل فرج رمز نجات بشر است

د+و +س+ت+ا+ب+ی

اشعارم در باره ائمه و اطهار

جادوی قلم

فقر

ارتباط با ائمه

داستات های پند آموز

قران

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 134
بازدید هفته : 455
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 84220
تعداد مطالب : 624
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1